poniedziałek, 10 października 2011

8# Seria Molly Moon

No to teraz seria ,,Molly Moon"
ogólne informacje:
moja ocena:6/10
ocena: Jedna z słabszych książek jakie przeczytałam i zdecydowanie przeznaczona dla młodszych czytelników. Okładka mnie zraziła ale opis zachęcił więc wypożyczyłam. Przez pierwsze 5 rozdziałów jest dosyć ciekawie ale potem zaczyna się klasyczna powiastka dla maluchów o tym jak należy być dobrym, czynić dobro i naprawiać błędy. Reszta książki wynudziła mnie za setne lata. Mimo to wypożyczyłam 2 część.Warto również wspomnieć ,że autorka pochodzi z arystokracji.
polecam: tylko komuś kto lubi tego typu książki
opis: "Niezwykła księga hipnotyzmu Molly Moon" to książka opowiadająca o dzieciach z domu dziecka i ich marzeniach. Co się dzieje, gdy te fantazje się spełniają? Bohaterka książki nie jest lubiana w swoim otoczeniu, w otoczeniu innych sierot. Ma jednego, najważniejszego w jej życiu przyjaciela - tak naprawdę to on zastępuje jej wszystko to, co mogliby dać jej inni rówieśnicy, a nawet daje więcej. Pewnego dnia marzenia o sławie i pieniądzach spełniają się. Dziewczynka ma wszystko to, co dotąd widzi...

Część druga:
 
ogólne informacje:
moja ocena:5/10
ocena: Jeszcze gorsza niż poprzednia część.
opis: Molly Moon to sierota obdarzona niezwykłymi zdolnościami hipnotyzerskimi. Wydaje się, że każdemu może narzucić swoją wolę, każąc mu wypełnić dowolne polecenie. Kiedy jednak zostaje poproszona o przeprowadzenie śledztwa w sprawie podejrzanych machinacji pewnego amerykańskiego miliardera, przeciwnik okazuje się nie tylko wyjątkowo trudny, ale wręcz śmiertelnie niebezpieczny. Primo Cell jest arcymistrzem hipnozy, który potajemnie kontroluje umysły największych hollywoodzkich gwiazd. Gdy Molly, jej nieodłączna mopsica Petula oraz Rocky spotykają go na uroczystości rozdania Oscarów, odkrywają niezwykłe tajemnice...[Egmont]
Muzyka:(z dedykacją dla Iźki)



1 komentarz: