piątek, 14 października 2011

10#,,Diabeł ubiera się u Prady'' Lauren Weisberger

Witka!
Pora na kolejną recenzję: ,,Diabeł ubiera się u Prady'' Lauren Weisberger
ogólne informacje:
moja ocena:6/10
ocena: Najpierw obejrzałam film dopiero potem przeczytałam książkę. Różni się ona wyraźnie od filmu, początek, zdecydowany plus, koniec-minus. W książce lepiej, dokładniej pokazano pracę Andrei, natomiast zakończenie nie przypadło mi do gustu. Zdecydowanie lepsze było to z filmu. Poza tym charakter szefowej Andrei został faktycznie został zmieniony na diabła, a w filmie pokazano ja jak osobę twardą ale mającą chociaż odrobinę uczuć. Radzę przeczytać książkę ale najpierw zobaczyć film.
polecam:lubiącym obyczajówki, świat sławy, komedie, fanom p.Weisberger
opis: Andrea Sachs, dziewczyna z małego miasteczka, poszukuje w Nowym Jorku pracy w branży dziennikarskiej. Nieoczekiwanie zdobywa posadę asystentki u Mirandy Priestly, wpływowej redaktor naczelnej miesięcznika Runway. Szybko przekonuje się, że Miranda to klasyczny szef z piekła rodem...
dane:
wydawnictwo: Albatros
ilość stron: 448
I muzyczka( z filmu ,,Daibeł ubiera się u Prady'')
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz