sobota, 29 października 2011

16#,,Wilk'' Katarzyna Beremika Miszczuk

Hello!
Długi weekend, dużo wolnego czasu więc pora na recenzję. Tym razem szarpnęłam się na polskiego autora:)
Ogółem:
Tytuł:,,Wilk''
Wydawnictwo:MUZA SA
Rok wydania: 2006
ilość stron: 296
Nie mam zbyt dobrych wspomnień z książek napisanych przez polskich autorów. Mało która mi się podobała. Jednak zaryzykowałam i sięgnęłam po książkę ,,Wilk''. Muszę od  razu powiedzieć ,że zostałam mile zaskoczona i zaczęłam wierzyć w młodych polskich autorów.
Powieść jest wyraźnie wzorowana na amerykańskich autorów, jednak ma w sobie coś co sprawiło ,że nie miałam uczucia czytania typowej amerykańskiej ,,mało ambitnej'' książki. Fabuła jest prosta: Margo Cook, lat 16, wprowadza się z rodzicami z Nowego Yorku do małego miasteczka Wolftown. Poznaje tam kilka ciekawych osób m.in. Ivette ,która staje się jej najlepszą przyjaciółką. A także Maxa ,który bardzo jej się podoba. Potem jest typowo: chłopcy zaczynają się nią interesować zaczyna chodzić z jednym z nich itd. Ale potem zaczyna się o wiele bardziej ciekawa część. Max skrywa jakieś tajemnice, ona ma dziwne sny... I powoli akcja idzie do przodu. Jedyne co mi nie pasowało to (uwaga spoiler) ,że śledziła Maxa tyle razy. Raz zrozumiem ale dwa i to kiedy wiesz ,że coś ci grozi!? To jedyna rzecz ,która nie trzyma się tutaj normalności.(koniec spoilera)
Moja ocena: 8/10
Polecam! XD
I muzyka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz