niedziela, 30 października 2011

17# ,,Wiedźma opiekunka'' Olga Gromyko

Witka!
Dzisiaj aż dwie recenzje.(nie mam co robić) 
Ogółem:
Wydawnictwo:Fabryka Słów
Rok wydania: 2010
ilość stron: 288
Ta książka jest genialna! Zakochałam się od pierwszych słów i przeczytałam w jeden dzień. Wolha Redna, adeptka uniwersytetu magii wyrusza w świat.( Wolha Redna= W.Redna) Czeka na nią posada w Dogewie- miejscu gdzie jest pełno wampirów. Ale przed tym trzeba odbyć praktyki na dworze, przedrzeć się przez wiele lasów i gór... Po pierwsze podobała mi się to ,że nareszcie mamy do czynienia z prawdziwą wiedźmą. Nie jest zakochana w żadnym upadłym aniele ani niczym podobnym. Cała książka jest pełna humoru i wprost uroczego ,,wsiowego'' rodzaju mowy. Poza tym możemy wreszcie poczytać o strzygach, potworach i innych fajnych gościówach:) Po wielu książkach typu ,,zmierzch'' mam dość. Jednak ,,Wiedźma opiekunka'' jest świetna i uważam ,że warto ją przeczytać.
Aha, książka jest niby 3 z serii ale ja się łatwo połapałam. 
Ocena:9.5/10
I muzyczka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz