niedziela, 16 października 2011

11#,,Cujo'' Stephen King

No to recenzja ,,Cujo'' kolejna książka Kinga :D Jakoś mi się udało przeczytać i robimy recenzję.
ogólne informacje:
moja ocena:7/10
ocena:Moja ocena jest bardzo zaniżona gdyż nie cierpię dramatów ze zwierzętami. Pomimo to muszę przyznać ,że książka jest naprawdę wspaniała.Prowadzona tradycyjnie u Kinga z wielu punktów(dokładniej dwóch rodzin i paru ludzi wnoszących tylko nieco do fabuły) Brakowało mi pod koniec nieco realizmu- np. telefonów komórkowych, bo jakoś nie chce mi się wierzyć ,że nikt ich nie używał. Ale ogólnie wystarczy autor- Stephen King i już wiadomo ,że jest to świetna książka. Należy tylko uważać na nieco krwawe opisy.
polecam: wielbicielom horrorów, Stephena Kinga, krwawych powieści bez precedensu.
opis: W Castle Rock, małym, cichym miasteczku w stanie Maine, Cujo, potężny, acz spokojny bernardyn zaraża się wściekłością. Z przyjaznego psa zamienia się w zwierzęcą, bezlitosną maszynę do zabijania tym groźniejszą, że zupełnie nieprzewidywalną. Cujo robi rzeczy straszne, ale reakcje ludzi, wstrząśniętych jego bezwzględnością są nie mniej przerażające...

dane:
    wydawnictwo:Prószyński i S-ka
    ilość stron:416 (format B6)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz