wtorek, 15 listopada 2011

25#,,Pulpecja'' Małgorzata Musierowicz

A teraz na scenę wchodzi Pulpa ;)
Ogółem:
Tytuł: ,,Pulpecja''
Wydawnictwo: Akapit-Press
Rok wydania:1996
ilość stron:179
ocena: 8/10
opis: ,,Pulpecja'' to ósmy tom Jeżycjady. Znowu spotykamy rodzinę Borejków (która jest moją ulubioną z całej serii). Akcja zaczyna się zaledwie parę dni po ,,Noelce''. Ida wychodzi za mąż, a Pulpa musi zdać maturę. Przy okazji poznaje miłość w postaci Baltony znanego nam również z Noelki chłopaka. Bardzo fajnie opisano cały rozgardiasz przed i poślubny u Idy. Patrycja ma ogromny problem z maturą, nie chce jej się uczyć (a komu się chce!?) Jak zwykle pani Musierowicz pisze językiem prostym i zabawnym. Książkę przeczytałam bardzo szybko i podobała mi się.
Muzyczka: (dedykacja dla Iźki i dla naszych trzech błędów)

1 komentarz:

  1. Jednak chyba wychodzi na to, że mam 5 błędów. Może 6, woo-ho!

    OdpowiedzUsuń